2011. május 25., szerda

A cannes-i férfi


A nők cannes-i öltözködését sokan elemezték, a végére már túl sok volt mindenből. Káprázott a szemünk a sok flittertől, fodortól, elképzelni is szörnyű volt, milyen érzés lehetett azokban a cipőkben járni és mindenki mutogatta mindenét (kivéve Sarah Jessica persze). Ilonka szerint a divattervezők tutira lefizetik a sztárokat, hogy viseljék a ruháikat és én hiszek neki, de ettől még elég röhejes a jelenség minden résztvevő részéről. Tőlem Cavalli akárhány sztárt rávehet, hogy vonuljon a ruháiban, akkor sem fogok egy vászon maxiruháért 800 ezer forintot fizetni az Andrássy úti boltban. Ja, persze nem én vagyok Cavalli elképzelése az ideális vásárlóról, hiszen szoktam gondolkodni.
Na, a lényeg az, hogy elég a nőkből. És akkor itt van az édes kis teremtés, Ryan Gosling, akiért régóta dobog kicsi szívünk. Ilonka a maga romantikus természetével persze a Notebook miatt szereti, magam inkább a Lars and the real girl alapján figyeltem rá fel. Cannes-ban a Drive miatt járt, érdemes megnézni a trailert, ütős és Ryan nagyon dögös benne. Ahogy ebben az öltönyben is, amit lehet, hogy máson undorítónak találnánk, de a jóember elviszi. Egyetlen kínzó kérdés maradt: tényleg piros a zoknija?
fotó: Montblanc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése