2011. június 7., kedd

CFDA Awards

A CFDA a Met gálán kívül az év egyik legjobb red carpetja, hiszen itt az a menő, ha high fashion vagy, aki ide Armaniban vagy Cavalliban jön lehet, hogy be sem engedik. Persze tombolt a minimalizmus, mivel most a Céline és a The Row a menő. Megpróbálom viszafogni magam a képek terén, meglátjuk mennyire sikerül.

Ashley tetszik, Mary-Kate nem, de én mindigis Ashley fan voltam, már a kezdetektől (igen, az összes MKA filmet láttam, mindet imádtam).

Ó, Kiki, hogy én mennyire imádlak. Cannes-ban is ő vitte a pálmát (értitek, mert az a díj neve is, haha), és ez is csodálatos.

Persze nehéz terhesen hozni a high fashiont, de ennél azért jobban is elsülhetett volna Jessica Alba ruhája. Ez nagyon gagyi.

Chanel Iman képe szerepel a "trying too hard" kifejezésnél a lexikonban. Valahogy annyira fake az egész csaj, és ez minden ruháján is látszik.

Chloe téged is imádlak, de ez nagyon csúnya. Ezt ráadásul ő tervezte, de minek?

A Proenza-Schouler fiúk annyira cukik, és Liv is jól néz ki. Ráadául még nyertek is.

Liya Kebede az egyik kedvenc modellem és ez a ruha gyönyörű a maga egyszerűségében.

Egy 40 éves nőt láthatnak a képen. Ennyi. (Na jó, amúgy a ruha is tetszik, de a kígyóbőr mintás cipő nem, még akkor se, ha Céline.)

Összességében nem volt túl izgi (mint ahogy a Met is csalódás volt idén), de jobb mint a semmi. Kiki saved the day.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése